اعضای محترم WGIN،

با خوشحالی اعلام می‌کنم که شعبه اروپایی WGIN سیاست‌نامه جدید خود با عنوان “سبزتر، سالم‌تر و مقاوم‌تر کردن محیط ساخته‌شده اروپا” را منتشر کرده است!

در این مقاله، به بررسی دستاوردهای سیاستی زیرساخت‌های سبز و آبی در دوره گذشته می‌پردازیم، به ویژه ادغام آن‌ها در بخش‌های مختلف قوانین مرتبط با توافق سبز اروپایی و حضور فزاینده آن‌ها در گفتمان اتحادیه اروپا در طول دوره سیاسی اخیر.

با این حال، علی‌رغم بهبود قابل توجه، هنوز پتانسیل زیادی برای بهره‌برداری از زیرساخت‌های سبز و آبی شهری در اتحادیه اروپا وجود دارد. به همین دلیل، سیاست‌نامه ما راه‌هایی برای تسریع بیشتر اجرای آن‌ها در پنج سال آینده، هماهنگ با اهداف راهنمای سیاسی جدید کمیسیون اروپایی، به ویژه در آماده‌سازی و سازگاری شهرهای اروپا با تأثیرات فزاینده تغییرات آب و هوایی پیشنهاد می‌دهد.

این مقاله ضمیمه شده است و همچنین لینک نسخه آنلاین آن در wgin.org نیز در دسترس است:  wgin.orgPolicy-GI-paper_-Final-version.pdf (worldgreeninfrastructurenetwork.org)

با این اعلامیه، مایلم از همه کسانی که به صورت فعالانه در این پنج سال گذشته روی تلاش‌های ما در اتحادیه اروپا کار کرده و حمایت مالی کرده‌اند تشکر کنم، از زمانی که ایده شعبه اتحادیه اروپا مطرح شد!

امیدوارم این مقاله برای کشورهای و مناطق غیر اتحادیه اروپا نیز مفید باشد.

مشتاقانه منتظر دیدار بسیاری از شما در WGIC2024 هستم.

با احترام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *