کنگره جهانی زیرساخت سبز 2024 (WGIC) از 3 تا 5 سپتامبر در اوکلند، نیوزیلند برگزار می شود!

کنگره جهانی زیرساخت سبز رویداد جهانی پیشرو است که تبادل دانش و الهام را بین متخصصان، شرکت ها، انجمن ها، موسسات، مقامات دولتی و دانشمندان برای بحث در مورد راه حل های مبتنی بر طبیعت ترویج می کند. اتکا و تأثیر ما بر محیط زیست بر نیاز به محیط‌های شهری پایدار تأکید می‌کند که در آن تنوع زیستی، آب و جامعه بازسازی می‌شوند.

هدف کنگره 2024 تسریع استفاده از راه حل های مبتنی بر طبیعت در محیط های شهری است. با گرد هم آمدن به عنوان یک جامعه بین المللی با تجربه و تخصص، هدف ما پیشرفت اقدامات در زمینه انعطاف پذیری آب و هوا، هم از نظر زیست محیطی، هم از نظر اجتماعی و هم از لحاظ اقتصادی است.

در سال 2024، دانشگاه اوکلند، Waipapa Taumata Rau، با همکاری Design for Nature و شبکه جهانی زیرساخت سبز میزبان یازدهمین کنگره جهانی زیرساخت سبز در Tāmaki Makaurau Auckland، Aotearoa نیوزیلند خواهد بود.

این کنفرانس محیطی را برای گفتگوهای استراتژیک بین حامیان مالی و نمایندگان ایجاد می کند. ما انتظار داریم 600 نماینده در خط مقدم استراتژی زیرساخت سبز، سیاست، تحقیق، طراحی و فناوری باشند.

موضوع کنفرانس بر پیوند ناگسستنی بین ما و جهان طبیعی تأکید دارد. اتکا و تأثیر ما بر محیط زیست بر نیاز به محیط‌های شهری پایدار و محترمانه تأکید می‌کند که در آن تنوع زیستی، آب و جامعه بازسازی می‌شوند. این موضوع پنج جریان زیر را راهنمایی خواهد کرد.

  • استراتژی ها، سیاست ها و مقررات شهری
  • محیط زیست و تنوع زیستی
  • فناوری و نوآوری
  • محیط ساخته شده و فرم شهری
  • ساختن محله هایی که به رونق جوامع و ایجاد حس مکان کمک می کند

اگر ایده خوبی برای ارائه برای WGIC 2024 دارید، خوشحال می شویم از شما بشنویم. شرایط چکیده را مرور کنید و تا 8 مارس 2024 در اینجا ارسال کنید.

آیا می خواهید در این رویداد معتبر شرکت کنید؟ ما طیف وسیعی از بسته های حمایتی را متناسب با نیاز و بودجه شما داریم. فرصت های حمایت مالی را اینجا ببینید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس  www.wgic2024.org مراجعه فرمایید.